2014. április 10., csütörtök

Átmentem nagy nehezen a szomszéd cipőboltba. A felhozatal enyhén szólva is rémes volt, egyik ocsmányabb volt, mint a másik. Szép sportcipőket azért láttam, persze, azt találnék is, de nem, most lánycipőt kell vennem.

Miért nem vagyok én nőiesebb? Akkor lennének lánycipőim, és nem kellene a keresgéléssel szenvednem. 

Apropó nőies. Ma kifestettem a szemem. Soha, de soha nem teszek ilyet. Ezt is mindig csak elképzelem, mint azt, hogy igényesen öltözködök. Hát hogyne.

Mai napi para: nem érzem az öblítőt a mosott ruhákon. Tegnap azt hittem, hogy csak kifelejtettem, de ma kétszer is mostam, mindkétszer ügyeltem az öblítőre, külön is. Nagyon jó illata van a flakonban, a mosógépből eltűnik, de akkor mi lehet vele? Eddig minden rendben volt, szépen mosott, illatosra öblített. Remélem nem romlik el ez is, mint a sütő. 

És ma már három smst is kaptam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése