2014. április 8., kedd

Mégsem hinném, hogy a héten még megérkezik a jogsim. Anyu nem elsőbbségivel adta fel, hanem csak ajánlva, az meg tudjuk nálunk mit jelent. Ülnek rajta két napig, majd elküldik, és onnan számított 4 nap. Szerintem csak jövő héten lesz belőle valami. 

Titkon reméltem, hogy a szombati esküvő után én vezetek haza. Nem is tudom, hogy képzelhetek ilyet, mikor kerek egy hónapja nem is vezettem egyáltalán, és majd akkor ebben a városban, ahol minden olyan hülyén van felfestve, a kis utcákon is minimum 6 sáv van, és németek(is) közlekednek kurva gyorsan, én majd szépen éjszaka hazasuhanok kezdésként egy valószínűleg ittas és a két hét durva tempótól rohadt fáradt drágasággal az anyósülésen. Ha-ha. Vicces vagyok, tényleg.

Azt már meséltem, mit álmodtam, mikor kiderült, hamarosan megkapom a plasztik kártyácskámat? Éjszaka vezettem, szakadt az eső vagy a hó, totál sötét volt, semmit se láttam, és mire célba értem 3 embert ütöttem el, akiket valamiért be is tuszkoltam a hátsó ülésre illetve a csomagtartóba. Mikor megérkeztem volt 3 véres hullám, meg egy stopposom 60-as évekbeli ruhában. 

Mit jelent ez az álom?! Hmm, ki nem találnám, esetleg bizonytalan vagyok a tudásomban? Esetleg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése