2014. április 27., vasárnap

A mai nap izgalma egy focimeccs volt, ahol kikaptak mint a sz.. szóval nagyon, és hihetetlen rosszul játszottak, élvezet volt nézni. Nem! :( De először volt meleg, mióta ide járok, még soha nem fordult elő, hogy ne fáztam volna a stadionban. És ez volt az egyetlen pozitívum ma ott. 

Az mindig eszembe jut, mikor kocogok szép nyugodtan a sokszor seggrészeg szurkolók közt, hogy ehhez anyu mit szólna. Kisebb szívinfarktust kapna valószínűleg, de nekem tetszik. Rengeteg kisgyereket látni, beöltöztetve persze tetőtől talpig*, nagyon édesek, egészen kicsik. Mai kedvencem: anyuka teljesen konszolidált külsővel 5-6 éves kislánnyal, akin mez, baseball sapka meg minden, cukik voltak. A 7-8 éves kisfiú is édes volt nagyon, de szegényke a 3. bekapott gól után sírva fakadt, úgy sajnáltam. :( Eddig ami mindent vitt, az a punk anyuka, teleaggatva kitűzőkkel, amint kenguruban vitte a pici babáját, aki maximum 3 hónapos volt. 

Nagymamám, mikor meghallotta otthon, hogy egyedül voltam, így reagált: "Nem félt, hogy megverik?!" Nem, ez nem erről szól. :D

A kedvencem a Bundesliga klipje, ahogy az igazgatótól kezdve mindenféle ember rohan, mert menni kell, kezdődik a meccs. :D

Hazafelé pedig felpezsdítettem az életem, és nem a megszokott stadion-metró-busz-otthon útvonalon jöttem, hanem pár 4 megálló után leszálltam a buszról, és lementem egy másik metró aluljáróba, és felszálltam arra, amivel még soha nem utaztam, viszont tudtam, hogy az állatkert felé megy, azt pedig már ismerem**. Tudom, hogy ez annak, aki budapesti, vagy járt már külföldön nagyvárosokban már-már nevetséges, de én egy faluban nőttem fel, és az egyetemi városom se volt olyan nagy, így már azt is nagy dolognak éreztem, hogy saját magamtól kiválasztottam egy teljesen másik utat a hazajutáshoz. 

Séta közben azt gondoltam, ez azért jó dolog, - akármennyire is fáradt vagyok most meg rosszkedvű, és mérges rá -, hogy itt lehetek ebben a hatalmas német városban, gyalogolok haza, és nem tévedek el. Jó eséllyel megérteném, ha valaki kérdezne tőlem valamit, második esetleg harmadik nekifutásra mindenképp, és ez jó. 

Persze lehetne sokkal jobb is. Mondjuk holnap dolgozni mennék, és tudnék beszélni valakivel.. hmm.  


* Eddig a legédesebb a csapat logójával ellátott kis body volt, babáknak. Awww! :) De minden van, amit csak el lehet képzelni, persze ez is hatalmas bevétel, valamiből élnie kell a csapatnak.

** Húsvét vasárnap elmentünk az állatkertbe, ha összeszedem magam teszek fel képeket.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése