2014. május 23., péntek

Akik rendszeresen magassarkút viselnek, mit tesznek annak érdekében, hogy járni tudjanak, és ne csúszkáljon ide-oda a lábuk? Mi a trükk?

A legutóbbi próbálkozásomból három hétig gyógyuló seb lett. Az esküvőn lánynak akartam öltözni, és egy kis platós beütésű feketét is vettem ehhez az attrakcióhoz. A boltban mászkáltam benne egy csomót, zokniban, harisnyában, meglepően stabil volt, nem csúszkált, nem nyomott, még nőiesnek is éreztem benne magam.

De! Amikor indulni kellett, egyszerűen előre csúszott a lábam, a sarkam pedig kijárt, olyannyira, hogy csak csoszogni tudtam, lépni vagy normálisan járni teljesen lehetetlen volt. Izzadó lábacska ugye. Ez is harisnyában volt. Levettem, ugyanez.  A megoldásként a levetett  harisnyazoknikát, - ami pedig szép mintás volt, nem az a szokásos undi -, és betűrtem a cipőm orrába (!!!), így nyerve stabilitást. Közben az esküvő zajlott, ezeket a manővereket is ott hajtottam végre. Igen ám, de így az Achilles-inam már hozzáért a cipő valamijéhez, ami tudjuk, mit okoz. Olyan villámgyorsan kaptam egy-egy véres billogot, hogy most már ezért nem tudtam járni.

Szerencsére volt nálam ragtapasz, és beugrottunk a mellettünk lévő cipőboltba egy szép fekete balerináért, ebben egy ideig egész jól bírtam, de egy idő után legyűrte a tapaszt, és az eredmény ugyanez lett, de legalább addig ment a járás, sőt táncoltam is, habár a végén már mezítláb nyomtam.


Kiképzett magassarkú-felhasználók segítsetek, mit tehetnék az ügy érdekében, ha nagy ritkán nőnek öltöznék, ne egy szánalmas és nevetséges tortúrába keverjem magam.

7 megjegyzés:

  1. Na akkor sorjában. Nekem mondjuk nem izzadós a lábam, de ha mégis izzad, akkor pont azért nem jár le a cipő róla.
    Harisnyában szenvedés nekem is, hiszen attól csúszik egy picit az emberi láb.
    Ami a legfontosabb magas sarkú esetén, a minőségi bőrcipő. Drága, de a láb meghálálja. Fontos az is, hogy a méret passzoljon.
    Ha ezek megvannak, akkor jöhet a sarokfogó és a zselés talppárna, kinek melyik jön be jobban. Én csak utóbbit használom, de életmentő. Tartja is a lábat, és kényelmesebb is tőle a cipő. Rossmann, Dm, Müller és egyéb helyeken lehet beszerezni.
    Ennek ellenére mindig van nálam leukoplast, aminél atom biztosabb megoldás a sebre nincs, sima ragtapasszal én nem tudnék létezni.
    Még egy jó tanács, új cipőben nem megyünk hosszabb távra, és nem táncolunk. Esküvőkre mindig a legkényelmesebb, és bejáratott cipőkbe megyek magam is. Lehetőség szerint kocsival, taxival közlekedem, vagy váltócipő.
    Nos ezek az én trükkjeim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a poén, hogy mikor megvettem, utána császkáltam benne otthon, és egyáltalán nem izzadt a patám, próbáltam harisnyával és anélkül is. Úgy látszik attól ideges, ha szerepelnie kell, mint a tulaj. :D

      Sarokfogó az is zselés? vagy azt hogyan kell elképzelni? Időközben vettem valamit a Budniban, azt hiszem az a talppárna, de azóta se mertem használni, igaz alkalom se volt rá. De ezt beragasztom, és annyi, ott is marad?

      Leukoplastot beújítok majd mindenképp.

      Ismerem ezt az új cipőt be kell törni elvet, csak itt nem volt cipőm.. és igazán otthon sincs alkalmi, én táskás vagyok, alig van cipőm, azokkal mindig csak a baj van, számomra legalábbis :D

      Az a baj, hogy mindig sportcipőben járok, igényem lenne nőiesebben öltözködni, de ha ez lesz a vége...akkor mindig ott kötök ki, ahol korábban.

      Köszönöm az infókat!!! :)

      Törlés
    2. A zselés talppárnát nem kell beragasztani, úgy értem, ha megmosod, akkor egy kicsit ragadós, csak belerakod a cipőbe és kész is. Nekem nem csúszkál tőle a lábam előre, én ezért szeretem. A sarokfogóból viszont van zselés, és van beragasztós.

      De nálad egyértelműen az a baj, hogy nincs hozzászokva a lábad a magas sarkúakhoz, hisz sportcipős vagy. Ilyenkor egy kisebb sarkú nagyon kényelmes cipőn kell szépen hozzászoktatni a lábat a magas sarkúhoz. Ez is folyamat, még a modellek is tanulják, szóval ne keseredj el, nem reménytelen a helyzet :)

      Törlés
  2. Ehhez nem tudok érdemben hozászólni, mert nekem is egész nyáron le van ragasztva a sarkam egy-egy "jól" sikerült próbálkozás után (sőt, újabban a szandálok még a nagylábujjamat is véresre törik keresztben).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is inkább sportcipős vagy?

      Törlés
    2. igen, sportcipő és tormacipő majdnem mindig :) meg van egy balerinám, ami valamiért nem töri szét a sarkam, meg tavaly lőttem a helyi kínaiban egy olyan szandit, ami csak gumipántokból áll, na az szuper, nem szorít sehol, mondjuk nem is szép :) Az a fura, hogy kb 10 éve még simán nyomtam akár egész nap 6-8 centis sarkú cipőkben (vezettem is), de most már ugyanazokban sem tudok járni egy ideje, nemhogy újakban. Próbálkoztam én is ezzel a zselés talppárnával, arra volt csak jó, hogy puha. Vizsgára is odamegyek sportcipőben és előtte átveszem a táskában magammal vitt magassarkút arra a kis időre :)

      Törlés
    3. Közben meg ilyenekre fáj a fogam, de hiába venném meg, mert van egy ugyanilyen fazon a szekrényemben, csak más színű ): http://www.meinpaket.de/de/tamaris-luxus-damen-high-heel-pumps-peppermint-gruen/p369835756/

      Törlés