2014. május 23., péntek

Hagenbeck's Tierpark

Még húsvét vasárnap döntöttünk úgy, hogy itt az ideje végre elmenni az állatkertbe, ami gyalog csak 20-25 percre van tőlünk. Arra azért nem gondoltam, hogy a város összes gyereke is ott lesz, enyhén szólva zsúfolt volt, de hatalmas élmény. 7 órát töltöttünk ott, de újra visszamennénk, és fogunk is mindenképp, de nem vasárnap. Az állatok gyönyörűek, csodálatos helyeket alakítottak ki nekik; hihetetlen mennyire hozzá vannak szokva az emberi jelenléthez. Az azért vicces, amikor kifejezetten produkálják magukat a látogatóknak. Egyszerűen imádtam ott lenni. 

















5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szerintem is, és teljességgel hihetetlen, hogy mindez egy nagyváros kellős közepén van! :)

      Törlés
  2. Gyönyörű az egész park és a csíkosfarkú maki a legjobb arc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ők voltak az egyik legjobb fejek, egy konkrétan odajött, és tartotta a hátát, hogy simogassam meg, miközben ki volt írva, hogy tilos, amit én sikeresen nem láttam, megsimogattam, jól rám szóltak, amiért rém ostobán éreztem magam, mert nem ismertem ezt a szót. :/ De gyönyörű hely, tényleg. :)

      Törlés
  3. A budapesti Állatkerben ki vannak engedve a makik tavasztól őszig egy jó magasan bekerített kifutóra, ahová be lehet menni, leülsz a padra és mivel baromi kíváncsiak, ha van nálad egy nylonzacskó, simán melléd telepednek és nyúlkálnak. Küldök mélben fotókat :) Ugye olyan selymesek, mint a cicák? :)

    VálaszTörlés