2014. május 19., hétfő

Kíváncsi leszek, mikor ér ide az aksim. Szombaton rendeltünk pár dolgot az amazontól, abból ma az xbox és nekem egy könyv már megérkezett. Persze ami a legfontosabb lenne, még várat magára. 

A könyv egyébként németül van, és rohadt (így, ezzel a szóval!!) büszke lennék magamra, ha tényleg el is olvasnám végig, ahogy azt kell. Egyik nagy álmom elolvasni németül egy igazi könyvet.

A futárt már egész jól ismerem, az arcát legalábbis, de hogy még egy épkézláb mondatot nem hallottam/értettem tőle egyszer sem, az is biztos. Morog valamit, fogalmam sincs, ez most köszönés volt, egy másik nyelven szid, vagy mi akar ez lenni. Én azért a Hallo - Danke schön - Lächeln - Tschüß  vonalon mindig végigmegyek, mert jól nevelt kis külföldi vagyok. :D


2 megjegyzés:

  1. :D nálam ez a Grüss Gott-danke sehr-Schön Tag noch-vonal, ami automatikus megy már, általában nem is kell több :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De én többet szeretnék mondani!!! Én beszélni akarok! Csak a másik oldalra nem pont ő a megfelelő személy, azt hiszem...:D

      Törlés