2014. május 20., kedd

Ma olyan meleg volt, hogy teljesen hülyének éreztem magam, amiért így felöltözve indultam el. Póló, sál, farmerdzseki. Postára mentem egy nem nehéz csomaggal. Viszonylag gyorsan rájöttem, hogy a sál bizony felesleges volt. Utána elkocogtam a boltba, és bevásároltam grillezéshez.  Itt már a Jacke se kellett volna, de nem akartam a Germany pólómmal villogni. :D Lehoztuk a padlásról az asztalt meg a székeket, és ebben az évben először baromi jót kajáltuk az erkélyen pólóban.

A gyerekeknek is szabad volt kijönni, kicsit körbenézhettek. Szerencsére a kinti zajtól jobban félnek, mint, hogy kiugráljanak a másodikról, csak óvatos lapos kúszásban közlekedtek, és nemsokára vissza is tereltem őket, mert tartok tőle, most már mindig ezt akarják. 

Mennyi esély van rá, hogy végig ilyen jó idő marad, és nem kell feleslegesen kabátokat magammal cipelnem? 

Oh, jajj 10 nap, és repülök!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése