2014. május 15., csütörtök

Pénteken elvittük a lánykát az orvoshoz a műtétre. Szegényke annyira remegett, hogy a hordozón keresztül éreztem, ahogy az ölemben tartottam az oda úton. El se tudom mondani, mit éreztünk, hogy oda kellett adnunk, ráadásul hatalmasra nyílt szemekkel, könyörögve nézett, ne hagyjatok itt. Nem soká tartott volna, és sírva fakadunk mind a ketten.

A délelőttöt hivatalokban és bútorboltokban töltöttük, ezzel is telt az idő, és nem azon aggódtunk, mi van, ha történik vele valami, ez mégis csak egy hasi műtét. Mikor hazaértünk, felhívta a rendelőt, a torkunkban dobogott a szívünk, de nem volt gond, 2 órára mehetett érte, én közben főztem.

Ami még külön érdekes, hogy a fiú alig evett, szomorú fejjel nézelődött ide-oda, ült a lábam mellett, és nézett rám, hol van a tesóm?

Amikor apukája (nyál, tudom..) hazahozta, nagy nehezen kikecmergett a ketrecből a fején a körgallérral, alig tudott menni, azt is részegen, de azonnal harcolni kezdett, hogy leszedje valahogy, ez sikerült is, majd visszaerőltettük, újra leszedte, inkább ráhagytuk. Az viszont elég vicces volt, ahogy Maxi sokkot kapott a galléros Ninától, és eszeveszett ütemben rohant a lakás túlsó végébe. Később előjött már, de csak távolról szemlélte. Miután már nem volt ott a mumus, odament hozzá, és látni lehetett az aggódást, ha nem láttam volna, nem hinném el. Megpuszilta, megnyalta az arcát, és olyan aggódva nézte, utána minket, mi a baja? Szagolgatta, aztán a hordozót. Végül benne éjszakáztak egymás mellett. Még cuki volt, amikor odahozta neki az egyik egerüket, és letette elé, hogy gyere, játsszunk, vagy tessék ajándék. Egyem meg őket, olyan édesek, egymással is, meg velünk is.

Nem tudom elképzelni, hogy még ennél is több szeretetet lehetne kapni egy állattól.

Vasárnap este visszavittük kontrollra, és a doktornő nem igazán volt elégedett a sebbel. Most szigorúan rajta van a gallér, vagy ha nem, mindig nézem, mit csinál, ha nyalakodik, hol, és rászólok, hogy azt ne csinálja, és abbahagyja, tényleg.





Ezen a vasárnap is vinni kell, remélem most már rendben lesz. Naponta többször megnézem, nincs-e vele baj, de nem szenved, játszanak is, akkor is, ha rajta van a gallér. Nagyon vicces, ahogy szinte bólogatva közlekedik vele.


Szeretjük őket, ez nem is kérdés. :)

5 megjegyzés:

  1. Édeske kiscica, nemsokára túl lesz rajta és elfelejti a nagy megrázkódtatást. Mi is küzdöttünk sokat a gallérral a korábbi ivartalanításokkor, a legutóbbi kislányunkat viszont már itt Bécsben műtötték és úgy varrták össze, hogy pici drótok álltak ki a seb szélénél, pont azért, hogy nehogy kirágja magát. Elég furcsán nézett ki, de végülis tényleg működött, aztán varratszedésnél kivették. Nálunk is az apa-anya elnevezés dívik az állatkák előtt, szerintem nem ciki, bár ha néha mások előtt "elszóljuk" magunkat, akkor kapunk furcsa tekinteteket, hát ez van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, imádjuk mi is. Ahányszor eddig beléptünk vele a rendelőbe, mindig kapott egy awww-t. :D

      Hány cicátok van?

      A miénk felszívódó varratokat kapott, nem tudom lehetne-e itt még jobb ellátáshoz jutni, kétlem. :)

      Törlés
  2. Nekünk most "csak" 5 cicánk van, sajnos tavaly kettő meghalt. És ősz óta csatlakozott a kis mopszom is a bandához :)

    Mi ma este visszük el a legöregebb Micikét (13 éves) a dokihoz, mert tegnapelőtt egyszercsak úgy kivakarta a nyakát, hogy egy 3 cm átmérőjű helyen nem maradt szőre. De hogy mitől? Rejtély..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak! :D

      Biztos jó lehet ennyi állattal együtt élni, később mi is szeretnénk egy kutyát is, de jelenleg ehhez túl kicsi a lakás. Mi meg a 2 gyerek 55 nm-en.

      Ti házban laktok?

      13 éves?? wow. Nekünk eddig 11 évig élt legtovább, bér otthon volt, és kinti,szóval így még nagyobb teljesítmény, szerintem.

      Sajnálom a meghalt cicákat. Már nem egyszer sírva fakadtam, mikor azt számolgattam, hogy hány évig lehetnek még velünk a kölykök.. és az is kevés, pedig min.10 évet számoltam.

      Remélem minden ok Micivel. :)

      Törlés
  3. Én azt vettem észre, hogy 3 cica felett már szinte mindegy, hogy mennyi van (mondjuk úgy 7-8 darabig), mert akkor már 2 alom kell, a kaja meg annyival nem több. Mi is lakásban lakunk, 80nm körüli és a főbérlő hasonlóan állatbolond, de laktunk már 50nm-en is 6 cicával (ott fel tudtak menni kuckózni minden szekrény tetejére, úgyhogy nekik sokkal több helyük volt). Én remélem, hogy most egy pár évig nem kell többet állatkát temetnünk, a két cicán kívül tavaly apukáméknál lakó komondorom is meghalt, úgyhogy eléggé ki voltunk készülve :( Én a kiskutyámat is nagyon féltem, bár még csak 9 hónapos, öröklött szívbetegsége van, egyenlőre nem túl súlyos, de idővel az lesz. Micike nyaka valószínűleg ekcémás, kapot rá kenőcsöt, az időskori ellenőrző vérvétel eredményét majd pár nap múlva kapjuk meg, én is nagyon remélem, hogy minden rendben. Mondjuk úgy tűnik, nagyon aktív még mindig, játékos, a kutyával is nagy haverok :)
    Nem kellene inkább emaileznünk? Kezdem úgy érezni, hogy eléggé teleszemetelem a kommentjeidet :)

    VálaszTörlés