2014. május 23., péntek

Ez mind én vagyok, illetve az érdeklődési köreim, avagy mennyire passzol a két (-három?) stílus, ugye? 



A Glamournak története is van. Szeptemberben náluk voltunk, és elvitt vezetést gyakorolni, én meg állandóan lefulladtam, és szerencsétlenkedtem, majd kisebb pánikrohamot kaptam, kiugrottam a kocsiból, és elindultam visszafelé, persze fogalmam se volt merre tartok. Saját elmondása szerint, ilyet még sose tapasztalt, várt egy darabig, majd elindult utánam. Én már jó messze jártam, elkerült, kalimpált, összeszorított foggal mentem tovább, majd leparkolt, és visszajött értem. Magához szorított, és elkezdtem bőgni. Annyira féltem, hogy nem megy majd a vezetés, - jogosan, mint később kiderült-, illetve tudtam azt is, hogy egy hét múlva otthon kell maradnom, végignézve, ahogy kigurul a kocsi az udvarunkból vele és a kölykökkel együtt. Felgyűlt bennem egy kis feszültség, ahogy lenni szokott. Elmentünk tankolni, én még mindig pityeregtem, mikor visszajött a fizetésből, előhúzott egy Glamourt a háta mögül, mert adni akart nekem valamit, amivel megvigasztalhat, és csak ezt találta. Annyira kellett ezen nevetnem, mert ez nagyon nem én vagyok, soha nem olvasok ilyeneket, és aki igazán ismer, ezen hangosan felröhögne. :D

De az egyik húga konkrétan emiatt hiszi, hogy érdeklődöm a divat iránt. Én!!! :D :D :D


Ezen néha még mindig nevetünk, pl. tegnap, amikor megint beállított eggyel, mondván, tudja, hogy szívem szerint előfizető lennék, de nem merek szólni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése