2014. május 22., csütörtök

Be kéne vásárolni, mert egy szelet sajton, és két szelet sonkán kívül semmi sincs a hűtőben. De! Rohadt meleg van kint, legalább 30°, és akkor le kéne vetkőznöm, én meg még nem készültem fel rá, hogy ne takarjam el magam az emberek előtt. Igen, arra se, hogy megmutassam a felkaromat. 

Két dologtól félek a repülésen kívül a hazamenetellel kapcsolatban: 1.vizsga és annak minden körülménye, bár ahogy ismerem magam, végül el se megyek.. 2. Valamelyik családtagom megjegyzi, hogy meghíztam, vagy ebben a tárgykörben kapok valami kedveset. Ez lehet anyu, a keresztanyáim, nagyanyáim, vagy aki szintén előszeretettel stíröl, a nagynéném. És igazuk lenne, és igen, én is látom.

De lényeg, hogy nincs itthon kaja. Egy vacsorára még futja, mert hal meg zöldségek vannak a fagyóban, és ennyi. Amióta egyedül járok a "bótba", mindig kevés itthon az ennivaló, és folyamatosan kifogyóban vannak a készletek. 

Az is baj, hogy a fagyasztórész elég kicsi, így oda se zsúfolhatok be túl sok mindent. Még vagy 2 órán keresztül nem ér haza, elutazott valahová munka miatt, addig még átmehetnék hűtőfeltöltési céllal, de tudom, hogy nem fogok. 

Pörög az életem! :/  

2 megjegyzés:

  1. Na bevásároltál végül este? Nálam fordítva van, sajnos nagyon szeretek kaját vásárolni, ez meg más okból nem jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá, dehogy. :D

      Az volt a szerencsém, hogy hatalmas dugóba keveredett hazafelé, és felhívott, hogy ha gondolom be tud kanyarodni még egy Rewe felé, és ha kell valami, bevásárol. Hát kellett! :D

      Törlés