2014. június 27., péntek

A szomszéd néni (álnevén: Frau mit Hund) felcsöngetett, mert tegnap én vettem át a csomagját. Beszélgettünk egy kicsit az ajtóban, ezalatt csatak leizzadtam. Normális ez?  Folyik rólam a víz, miközben németül próbálok "beszélni". Mi lesz velem egy interjún? 

A csomagátvétel szintén egy vicces történet, mert épp le akartam húzni az arcmaszkot, mikor csöngetett a futár, - aki ázsiai volt, kedves és udvarias és meglepően jól beszélt németül - szóval így nyitottam ajtót. Kicsit nézett szegény.

3 megjegyzés:

  1. A "mi" futárunk is ázsiai :))

    Na de figyelj, ti németül beszéltek, nem?

    VálaszTörlés
  2. A "miénk" török, őt még nem láttam, ezért lepett meg. :)

    Igen, németül beszélünk. Ő legalábbis, én meg karattyolok, de mindig megérti mit akarok, mert ismer, de más nem. Ha nem vele beszélek, akkor kiver a víz, erőlködöm, és szánalmasnak érzem magam.. csak a szokásos..

    VálaszTörlés