2014. június 28., szombat

Közben meg olyan is van, hogy Tesóm két napja nem válaszolt az üzeneteimre, csak elolvasta őket, már kezdtem aggódni, és még egyszer ráírtam. Mamámat elvitte a mentő két napja, és arra gondoltam, van valami, amit nem akarnak elmondani nekem. 

Egyrészt Tesóm teljesen padlón van, tegnap egész nap hány, többek között a ház udvarán, és a kiskertbe is, azóta meg óvatosan lélegzik szegény. Nem hiszem, hogy olyan kaját adtam volna neki, amitől baja lehetne, vagy mi is azt ettük. Két éve, mikor először voltam itt, a hazamenetelem után én is nagyon beteg voltam vagy 10 napig. Ez valami családi dolog lehet nálunk.

Ami ennél azért ijesztőbb, hogy Mamámnak érszűkülete van, a szívében, és ez bármikor elzáródhat... Fullad egy ideje, ezt már Anyu is mondta, mikor hét elején beszéltünk. A háziorvos beküldte vizsgálatokra, azt remélte bent is tartják a kórházban, és kitágítják az eret, vagy mit. Nagyon mérges volt, hogy a vérvétel után egyszerűen hazaküldték, mert nincs olyan állapotban, ami indokolná a kórházi felvételt. :( A háziorvos csak annyit mondott Anyunak, ha rosszul lesz, a mentőt hívják először, ne őt, mert minden perc számítani fog. Ezek után mire gondoljunk?!

Most próbálok épp nem bőgni, de még múlt héten volt egy olyan gondolatom/érzésem, hogy a nyáron haza kell mennem, temetésre...

3 megjegyzés:

  1. :( nem lesz semmi baj! erősek ezek a mamák :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De lesz, lehet nem most, de lesz baj. Már 87 éve erős..

      Gondolom a Te mamád se fiatal már, ismered ezt az érzést, mikor megbetegszenek, nem tudjuk mi lesz belőle..

      Törlés
  2. Nagyon sajnálom, drukkolok a mamádnak, bár az tényleg igaz, hogy ennyi idős korban nagyon hirtelen tud elfogyni az erő :( Reméljük vele nem így lesz
    Ezek a rosszullétek olyanok, hogy eddig ahányszor Londonban jártam, az ottani első reggel iszonyúan rosszul voltam (hasmenés, hányás), pedg utazáshoz mindig viszek magammal fertőtlenítő kéztörlőt. Szerintem minden városnak van sajátos "mikroklímája" és aki nincs hozzászokva, azt kicsit meggyötri

    VálaszTörlés