2014. június 3., kedd

Ez az én formám:

Nem várt öröm ért, amikor kiderült, hogy van időpont holnapra a nőgyógyászhoz, holott abba se voltam biztos, hogy jövő hét szerdára lesz. De, amint letettem a telefont, egyből görcsölni kezdett a hasam. Most komolyan?? Ezért elhalasztottam a mára tervezett utat a barátnőmhöz, két éjszaka is nála maradhattam volna, és mindent klasszul átnézhettem volna a városban, de a csütörtök már nem jó neki. Ez persze nem az ő hibája, mert így beszéltük meg, de akkor is. 

Lemondom, erre lehet megjön, holott már második hónapja nem, és lassan elgondolkoztam egy teszt vásárlásán is, mondjuk éreztem, hogy felesleges lenne, csak a szokásos nem menstruálok problémám, amin a gyógyszerek se segítenek, a többiről már nem is beszélve, és akkor most meg megjön?! Na ne már! A francba! Drukkoljunk, hogy bírja ki még 2 napig, szükségem van egy szűrésre, mert tavaly kimaradt, és azt nem merem tovább halogatni.

(Ezt most rettentő fontos volt megírnom.. :D) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése