2014. június 24., kedd

Mindjárt megérkeznek a szülők... egy szabad óra még, utána ki tudja mikor megint.

Nyomtunk egy intenzív 6 órás takarítást, de előtte még úgy bealudtunk, alig tudtam 2 órával később felkelni. Ma megjártunk két hivatalt, és egy bankot is, 5-kor keltünk, elbúcsúztunk Tesómtól, aki, ha minden igaz, és a vonat is pontos, épp most érkezik meg a Keletibe.  Elég intenzív hat napom volt, minden nap mentünk valamerre, korán keltünk, sokat gyalogoltunk, kész vagyok, illetve voltam délután, mikor hazaértünk, hogy na, akkor most takarítás..

Azt megjegyezném nem kis éllel, hogy külön hangsúlyozva lett, hogy a kutya (kedves, de hatalmas labrador) nem jön most. Nem hiszem el, hogy nem esik le, hogy itt már nekünk sincs hely, pedig 2 szoba, 2 ember, 2 macska, de akkor jön még 2 ember, és hoznának egy hatalmas állatot, aki alig tudna megfordulni az előszobában... de odáig nem jutnak el agyilag, hogy ezt talán nem kéne, és két szerencsétlen macskát se kéne egy hét rettegésre ítélni, úgy, hogy nincs menekülőútvonaluk, vagy elbújni se tudnak, nem tudom, hogy gondolják, komolyan, de most akkor szerencsénk volt, mert a kutyus még nem ül be az autóba, de majd megtanítják, de jó, tényleg.

Én vagyok csak ilyen hülye, ha vendégségbe megyek, nem akarok kellemetlenséget okozni? Ismét csak valami feleslegeset tanultam otthon úgy tűnik, nem készültem fel az igazi életre..

(Mielőtt kérdeznétek, miért ne lehetne elmondani nekik, hogy ne hozzák el, elárulom, hogy nem lehet. Barátom nem szól nekik, mert konkrétan fél tőlük, és elég haragtartóak, lobbanékonyak, szóval képesek lennének sokáig nem is beszélni szegénnyel, én meg ugye nem szólhatok, mert ha egy esélyt ellövök náluk nem nagyon lesz másik...)

Nem szeretem, mikor nem érzem otthon magam itt. Tavaly mikor itt voltak, konkrétan uralmuk alá vették a lakást. Mindenhol a dolgaik hevertek, anyuka elvette a konyhát, főzött, mindent csinált, esélyem se volt; több táskányi műanyag szemét maradt utánuk, mindketten fellélegeztünk, mikor elmentek végre. Tudom ez most elég bunkón hangzik, de ez van.

Mondjuk vannak vicces részek is, mikor felvásárolják a Lidl Sprite light készletét, mert azt felháborító módon náluk nem lehet kapni (Zsúfolásig tele van a nem kicsi konyha, időnként kidobálják, ami lejár.. és van egy szoba az alagsorban ami csak üdítőkkel és sörökkel van tele); teljesen odavannak a kis erkélytől, hogy jajj mennyire jó ott ülni stb stb, közben otthon van a nagy családi ház a kurva nagy terasszal, erkéllyel udvarral, minden, de a mi kis második emeletink az az izgi.. stb stb 

Drukkoljatok, hogy gyorsan teljen az idő, vagy sokfelé elmászkáljanak, és nyugodtan mehessek vécére (elég szánalmas, de én ilyen vagyok, elég szűkös a komfortzónám); elvileg nincs esély rá, hogy hétfőnél hamarabb elmenjenek.

Na most jól kipanaszkodtam magam, még egy fél óra, és kezdőőődik!

3 megjegyzés: