2014. június 28., szombat

Azt el is felejtettem elmesélni, hogy a bankban a csajnak, akinél a bankszámlámat nyitottuk, tátva maradt a szája, hogy mi (magyarok) fordítva írjuk a nevünket, mintha ilyen nem is létezne.

De ami a legmeglepőbb volt, fogalma nem volt mi az a nyelvvizsga, rákérdezett, hogy azt magyarul vagy németül csináltam, nem hittem a fülemnek, azt hittem, hogy ennyire rosszul beszélek, hogy nem érti, de mikor harmadszorra ismételte, már rájöttem, a gond nem az én fejemben van. 
Tudom, hogy itt ez nem szokás, de legtöbbször felfogják, amikor belekezdek a történetbe, hogy úgy ismerkedtünk meg, hogy németül akartam tanulni, mert nyelvvizsgára volt szükségem, és nem, nem a saját anyanyelvemen zajlik.

6 megjegyzés:

  1. Biztos írtad már (akkor linkeld kérlek :)), de hogy ismerkedtetek meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem írtam róla külön posztot, mert ő régebb óta megvan, mint ez a blog. :)

      Nagy vonalakban:
      - kellett a nyelvvizsga az azóta se megszerzett diplomámhoz, a német nyelvhez fordultam, mert angolból még annál is rosszabb vagyok;
      - barátnőm ajánlott egy nemzetközi levelezős oldalt gyakorlásra
      - hosszas bizonytalankodás után regisztráltam, írtam neki(is)
      - válaszolt, leveleztünk sokat, majd szünet, újra levelek, de már megváltozott hangvétellel
      - levelek, fb, skype, telefon, napi kapcsolat
      - 5 hónap (intenzív kapcsolattartás) után találkoztunk először

      Most meg ez van :)

      Törlés
    2. De jóóóó, köszi, hogy leírtad :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ha magyarul lehetne csinálni a nyelvvizsgát, akkor már nekem is lenne vagy 20 :) Nem is igazán értem, ezt hogy képzelte el :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt megtarthatnám magamnak jó példaként, hogy nem mindig én vagyok a hülye. :D

      Törlés