2014. június 2., hétfő

Azt miért nem tudtam, hogy a Bridget Jones 3. kötete magyar kiadásban ilyen hatalmas? Ma mentem el érte, és nem várt méretei vannak. Ha visszautazok (otthonról haza!!!), egy könyv kitölti a fél bőröndömet, és ki tudja, mit veszek még, amíg itthon leszek.

A mai szerzemények:

- Bridget Jones 3.-Bolondulásig
- Agatha Christie-könyv ( ez lesz a negyvenvalahanyadik.. :))
- szépséges rózsaszín Essence körömlakk
- leggings, ami valahol a térdig érő, és a 3/4-es között van (már csak felsők kellenének hozzá, meg még vagy 2 nadrág)

Kerestem egy csomó dolgot, de a bevásárlóközpontokat nem nekem találták ki; na meg ezek a pasztell színek most, egyszerűen nem tudok mit kezdeni velük, de a ruhákkal se, úgy általában. A Háda is szar volt. Még az Angexben reménykedek, ha ott sincs semmi, nem tudom mi lesz.

Tele vagyok listákkal.

*

A mai napi minigyőzelmem, hogy felkeltem 3/4 6-kor, már hányingerrel, de erőt vettem magamon, és mégis bementem a városba, a kórházba és megcsináltattam a vérvételt, meg a vércukorterhelést. Szokásos: a trutyi majdnem visszajött, de utána eltereltem a figyelmemet jó kis listaírással, és viszonylag simán eltelt a két óra. A néni viszont úgy megbökte a bal karomat, hogy alig bírom felemelni. Fel is van puffadva, és gondolom be is kékül holnapra, de legalább nem dobtam ki a taccsot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése