2014. június 17., kedd

Sok minden történt, és rengetegszer eszembe jutott, hogy ezt majd jól megírom, de mindig elmaradt. Még az olvasatlan blogok száma is igen magas, nem tudom, mit történt velem, de az indulás előtti napokban be se nagyon kapcsoltam a laptopomat. Számomra is hihetetlen, de így történt.

Tesóm velem jött végül, sikerült rábeszélni, és 1. osztályon utaztunk, ahol szőnyeg volt, és konnektor, meg kényelem, és nem volt tömeg, majdnem egész végig fel volt téve a lábunk, beszélgettünk egy csomót, aludtam is többször.  



Este alig éreztem magam fáradtnak, Tesómmal ellentétben, aki teljesen kész volt. Ő elég merev, még tőlem is sokkal jobban, soha nem utazik, ahogy ezelőtt én sem, ideges is volt gondolom, de azért jól érezte magát, amint rájött, hogy biztonságban van, és semmi extra nem fog történni, az esetleges késésen kívül.

Megérkeztünk, várt a másik felem, majd otthon ajándékoztunk; kapott megint egy halom Túró Rudit, foci vébés Unicumot, meg zöldpaprikát, Erős Pistát, és sok minden mást.

Az én ajándékaim megint takaró alatt vártak, ez már egy hagyomány lesz* úgy néz ki, mert már nem először csináljuk. Először kitapiztam egy könyvet, egészen pontosan ezt:



Majd kivert a kissé jeges rémület, mert a következő egy doboz volt, és ugyan még nem kaptam ilyet, de felismertem, hogy ez egy gyűrűs doboz lesz. Csak fogtam a takaró alatt, és nem mertem kihúzni, az járt a fejemben, hogy akkor ez most.. MOST?? és csak ÍGY?? Eléggé ijedt fejet vághattam, mert rám nézett, és elkezdett integetni a fejével, hogy neeem, ez nem az, ugyan már, az nem ilyen lesz, ezt csak az évfordulónkra kapom, és azért ezt választotta, mert illik a karkötőmhöz. Kicsit nagy sajnos és csak a legvastagabb ujjamra jó, remélem, nem hagyom el, mert nagyon tetszik.



Próbálok később szebb képet is csinálni, de most csak ennyire futotta. Ez a nemeljegyzési gyűrűm, és az első ékszer, amit -saját bevallása szerint- életében vásárolt.



* Náluk karácsonykor az a szokás, hogy az ajándékokat egy takaró/pokróc alá be kell tenni, és ott marad jó pár órát, majd átadás előtt fellebbentik, és öröm van. Ezt meghonosítottuk magunk között is, amit minden ide-oda utazás alkalmával eljátszunk majd, legalábbis úgy tűnik, meg mi elég sokat ajándékozunk is, egyébként.

7 megjegyzés:

  1. Ez az ajándékozós dolog nagyon bájos :)
    Örülök, hogy írsz, én is aggódtam ám érted.
    Egyébként mennyi idő alatt érsz ki vonattal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 14,5 óra az út Budapesttől. De ehhez hozzájön még egy vonat meg egy autóút is éjszaka: 1 és 1,45 óra. Elég hosszú, egyedül legalábbis, most nagyon jó volt. :)

      Szerintem is kedves szokás, kicsit talán gyerekes, de belementem a játékba, és megtetszett nekem is. :)

      Nagyon köszönöm, teljesen hihetetlen, hogy van aki, arra vár, hogy írjak. Az rendben van, hogy én várok másokat (Téged is nagyon :) ), de hogy engem is lehet.. :D

      Törlés
    2. Bah, hőőőős vagy. Ennyit utazni :)
      Tényleg, milyen volt a repülés?

      Egyébként a szokás szerintem nem gyerekes egy percig se, inkább mondanám figyelmesnek.

      Törlés
    3. Azt nem mondanám, hogy hős vagyok, inkább csak csóró más lehetőség híján. Egyszer valaki felvitt a Keletibe autóval a vonathoz, már az is sokat segített.. de ez sem megoldható minálunk, ugyebár.. mindegy.

      Most a társaság és az 1.osztály nagyságrendekkel jobb élményt adott, és annyira fárasztó se volt, nem kellett szorongani a lábaimmal stb.

      Repülés jó volt, tényleg, nem írtam arról se, majd pótolom. Rendben volt, probléma -és hányásmentes! :D

      Törlés
    4. Igen, eléggé északon vagy, emiatt neked mondjuk a dortmundi reptér nem játékos (jelzem, legutóbb 7000ft-ért vettem repjegyet, gondolom ennél azért drágább a vonatjegy), bár már ahogy olvastam, Németország területén is mennek ezek az olcsó buszjáratok (mint itthon az Orangeways), mindenféle nagyváros megállópontjaival.
      De tény, hogy ezt is meg kell szervezni jó előre, akkor talán a vonat még egyszerűbb is :/

      Törlés
  2. Ó, de szép a gyűrű! Én is pont Erős Pistával, hegyes zöldpaprikával és Túró Rudikkal vonatoztam hétfőn :)
    Ez a takaró alá ajándékot dugdosás nagyon kedves ötlet, csak kétlem, hogy nálunk sokáig ott maradna bármi is letakarva, mert Briós meg a cicák kitúrnák percek alatt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a mieink békén hagyják, főleg ha van még ott valaki, akivel foglalkozhatnak! :D

      Törlés