2014. június 3., kedd

Kiegészítés az előzőhöz:

Ez 2.osztály volt, megnéztem az 1. és azt hiszem ezt választom. Ott nem keltek el az alapáras jegyek, mert még mindig 65€. Szerintem nem kérdés, hogy akkor inkább ez. Kétlem, hogy a különbség olyan nagy lenne, bár ha az ülések már csak egy kicsivel is kényelmesebbek, esetleg egy konnektor is van a közelben, már nem is szóltam semmit.

Ez a vonat hogy is mondjam finoman, szar. Egy bajor néni jegyezte meg kedvesen az egyik utamon a szomszédjának, hogy milyen mocskos volt a mosdó, de hát mit várunk egy magyar vonattól. hmm.. :(

Mein M (..mert mindenkinek M-je van) 2. osztályon utazik legtöbbször, külön lehet úgy rendelni, hogy asztalnál üljön, mellette konnektor, töltögetheti a tabletjét, és az idő csak úgy repül. Inkább ne hasonlítsuk össze az enyémmel, de legalább lesz egy jó 3 órám, amikor sorozatot nézhetek, onnantól már csak 11 óra, és nézhetjük is a foci vb nyitómeccsét. :)

3 megjegyzés:

  1. Én ÖBB Railjet-en szoktam utazni és ott is szuper a másodosztály. Viszont állítólag van minden vonatra pár Sparabo jegy, ami még olcsóbb, mintha Pesten venném meg oda-vissza, de olyat még sosem sikerült vennem, akár ha hétre előre is próbáltam, a válasz mindig az, hogy "sajnos elfogyott". Ellenőrizni meg nem tudom. A helyjegyet pedig itt Bécsben veszem meg, mert itt ki lehet választani valóban, hogy hová akarsz ülni, Pesten meg nem tudják kezelni a rendszert és szinte mindig asztalhoz kapom a jegyet a kutyával, ami nekem nem jó a táskája miatt és akkor szívességet kell kérnem, hogy elcseréljem valakivel (mondjuk meglepően jó fejek az emberek, sőt a múltkor így a néni pont odaülhetett az asztalhoz a másik három barátnőjéhez, mert nekik meg így adtak el 4 helyjegyet :))

    VálaszTörlés
  2. akarom mondani több hétre előre, na

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez a jó kis Jan Jesenius jut.. kíváncsi leszek a különbségre az 1. és 2. osztály között...

    VálaszTörlés