2014. június 17., kedd

Többször írtam már, hogy én szeretem a focit. Nem vagyok egy őrült szurkoló, és azt sem értem miért kell szidni egymás csapatát, de ez gondolom vele jár, rendben is van, ha itt megállnak, a többit egyszerűen fel se fogom, hogy lehet ilyesmi miatt verekedni, meg rombolni stb.

De a lényeg: itt most hatalmas őrület van a VB miatt, és el-elragad magával csöppet az érzés; mindenhol zászlók, matricák, imádom. Két évvel ezelőtt, mikor először jártam itt, EB-lázban égtek, akkor fel se tűnt igazán, ami most. Ha kiteszem a lábam és átmegyek a szomszéd boltba, legalább 5 különböző zászlót látok autókon, a németet nem is számolva. Tervben van, hogy megyünk public viewing-ra is, a tegnapi portugálok elleni meccset 40 ezren nézték együtt élőben, nem semmi hangulat lehetett. 

Én erre ragadtattam magam a nagy szurkolásban:




7 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy, én soha nem tudnék szerintem csíkokat varázsolni a körmömre. Már akkor örülök, ha nem nyúlok bele lakkozás közben.

    Egyébként meg kinn hatalmas hangualta van az ilyen eseményeknek. Én kinn voltam két éve az EB idején, és csak kapkodtam a fejem, hogy micsoda összetartás van, hogy zászló van minden ház előtt, kocsin és társai. Az már más kérdés, hogy amikor ugye kiestek a németek, azonnal eltüntettek mindent a boltokból, meg a járművekről, de akkor is irigy vagyok rájuk, hogy így tudnak szurkolni.
    Sajnálom is, hogy idén ebből kimaradok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      De nem volt nagy ügy, én is csodálkoztam, h kitaláltam, és sikerült is. Ha a szombati második fordulóra újra akarom csinálni, valószínűleg már nem fog sikerülni. :D

      Azt már nem láttam, mikor kiestek... majd most.. én a negyeddöntőig tippelem őket. Nagyon jó ez a sok zászló mindenhol!!

      Törlés
    2. Ne viccelj, nyerniük kell, különben jön a depresszió és a mélabú :)))

      Törlés
  2. klassz! és a németeknek szurkolok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vártam, hogy ilyen jól játszanak! Most már kezdek reménykedni, hogy ebből lesz valami! 2 éve teljesen össze voltam törve, mikor kikaptak az olaszoktól...

      De most akkor los!!! :D

      Törlés