2015. június 19., péntek

Azt meséltem, hogy vasárnap este megyünk az Oroszlánkirály musicalre, ami már 10-15 éve (nem tudom pontosan) műsoron van? Olyan rossz nem lehet. :) Eléggé várom, bár a szomszédos színházban már voltunk, és nagyon remélem, hogy a nézőteret gondosabban építették fel, mert ott alig láttam a színpadból valamit. Nem voltam kurva mérges dühös egyáltalán. De ez most jó lesz, és pont.

Elmegyünk a kikötőbe, onnan meg áthajókázunk a túlpartra, ahol a színházak vannak, nem rossz, ugye? :)

Bemelegítésként újra megnéztük a rajzfilmet, mert M akkoriban látta moziban, mikor megjelent és annyi. Ellenben én, akinek a 90-es években volt kistesója legalább 20-25 alkalommal megnéztem már, és mindig sírok Simbaval együtt, tudjátok, akkor. Ezen a német szöveg se változtathatott. 

(Bár felfedeztem egy-két dolgot, amire nem emlékeztem. A masírozó hiénák elég érdekesek pl., vagy csak én nézek túl sok dokumentumfilmet itt?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése