2015. június 11., csütörtök

Jóságok, június 10:

(tegnap nyilván a kanapé)


  • Felkeltem az ébresztőórára
  • Mostam, teregettem a napos erkélyre
  • Kiganéztamtakarítottam végre a kölykök nagy ketrecét (mióta hazaértünk a nappaliban hevert, de ők nagyon jót aludtak a tetején, ahogy a kocsiban is szoktak)
  • Végérvényesen rendet raktam: minden elől kallódó holmit, ketrec is felkerült a padlásra
  • Áthúztam az ágyneműt, átforgattam a dögnehéz matracokat
  • Meghozta a postás a répareszelőmet (:D biztos van rendes neve, de nekem a gyönyörű salátáim miatt a répához kell), foghagymanyomómat, és egy Romy könyvet, ami legalább 3-szor akkora, mint vártam
  • Jött a bácsi (velem egykorú kb.) ellenőrizni/cserélni a tűzjelzőket, sokat kellett vele beszélni, és csak kicsit éreztem magam hülyének közben, avagy bólogatni, mosolyogni a végsőkig, és ha szerencsém van, és kérdez, tudom a választ :D
  • És végre valahára végeztem a második német nyelvű könyvemmel (vastag volt, kicsi betűkkel, és M szerint nehéz nyelvezettel)
  • Kiporszívóztam az egész lakást is (az mindig sok-sok emelgetéssel és tologatással jár nálunk). Ez a gyerekek szemszögéből a szekrény tetejéről így néz ki:






5 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak! A vörös elég ijedtnek látszik.Melyikük melyik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönik szépen! :)

      Mind a kettő elég ijedt, ha porszívózok. Bár Max, a vörös elég jól bírja már, egy méterre is meg lehet néha közelíteni a szörnnyel. :D Nina a fehér, 3 folttal viszont retteg tőle. Általában fordítva szokott lenni, csak véletlen hogy a fiú néz ki ijedtnek. :)

      Törlés