2015. június 16., kedd

Vasárnap éjszaka unokatesóm nagy nehézségek árán világra hozta a kisfiát. Nagyon örültem neki, tényleg, igazán. Tegnap már nem volt kedvem semmihez, csak ültem és feküdtem egész nap. Úgy tűnik a listázás nem sokat segített, vagy csak ideig-óráig, ahogy minden más is.

Tegnap Benedict Cumberbatch és Madeline svéd hercegnő is szülők lettek. A gyerek sajnos nem ugyanaz, pedig az mennyire menő lenne már. :)

Majd látom, hogy a gimnáziumi osztálytársam is megszülte a harmadik gyerekét, két kisfiú után ezúttal egy kislányt. 

Tesóm még megsúgta este, hogy unokatesóm felesége is terhes. Ez nem a múltkori, ez egy másik, pedig összesen csak 6 darab unokatesóm van, és mégis.

A mai napra már csak az általános iskolai osztálytársnőm maradt szintén egy kisfiúval.

Értem én, hogy front van, és ilyenkor csak úgy röpködnek a babák, de nekem a fejem is fáj hozzá, és őszintén be kell valljam, most már a szívem is.  

2 megjegyzés:

  1. Ez érdekes, hogy egy ismerősömnek is tegnap született babája, láttam este FB-n, aztán meg azt álmodtam, hogy egy barátnőm is babát vár. Lehet valami a levegőben, de én is kicsit szomorú vagyok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom, szinte potyognak. Lehet mert télen hideg van, és korán sötétedik. :D

      Csak ez a kicsit keserű érzés meg szorítás a szívem körül ne lenne egy-egy hír hallatán. :/

      Törlés