2015. június 12., péntek

Időben elaludtam, még éjfél előtt, normálisan ébredtem volna, de minden csontom fájt. Anyuval meg Tesómmal beszélgettünk délután, és végig fájt a fejem. Bevettem egy gyógyszert, de azóta se akarja abbahagyni, nem és nem. Lüktet, zakatol. Ez elég komolyan kihat a mai jóságok listámra.

28-32° lehet odakint, ez lehet a magyarázat. De hogy gyógyszer után se múljon el. Akkor veszek be általában, ha már nem bírom elviselni, tehát nem kapkodom be két perc után, értitek, de már vagy 3 órája bennem van, hasson már. 

Úgy érzem kiszakad a fél arcom, és érzem, nem tudok tisztán gondolkodni. Ezért írok most, nyilván.

*

Tegnap kiszortíroztam a nyári ruháimat, értsd. kiválogattam, ami még rám jön. Egy fél mosógépnyit sikerült összegyűjteni, leginkább csak itthoniakat. Azt még nem tudom, mi veszek fel, ha ilyen forróságban ki kell mennem az emberek közé. De utálom ezt a folyton változó térfogatú testemet, el se tudom mondani. Még hogy menyasszonyi ruha, azt a faszt

2 megjegyzés:

  1. biztos érzed a lassan felénk haladó hidegfrontot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érzek én mindent, hideget is meleget is, bár tény, h a hideg sokkal jobban megvisel. Lüktet a térdem meg a könyököm. :/ A fejfájás mindig megvan, de ez most váratlanul erősre sikeredett. Ez a front nagyon határozottnak tűnik.

      Törlés