2015. június 22., hétfő

Olyan csodálatos előadást láttunk tegnap, hogy szó szerint többször tátva maradt a szám. Színes, és varázslatos kosztümök, valóban a mesében éreztem magam, majdnem sírtam is megint a szokásos jelenetnél. Hűen követték a rajzfilmet, itt-ott megtoldották egy jelenettel, ami illett a hangulathoz, valamint szőttek bele pár aktuális megjegyzést, amit Zazou szájába adtak. 

Megnéztem, és 2001 decembere óta van műsoron, nem érdemtelenül, minden percét élveztem. Az egyetlen negatívum egy fej volt, ami egy férfihez tartozott, és a színpad közepét takarta ki természetesen. Ha ő nem ott ül, tökéletesen láttam volna, de ennek ugye nem szabadott megtörténnie. Jobbról balról semmi, ezért legalább volt értelme mozgatni a fejem ide-oda, nem úgy mint legutóbb.

Egy-két éven belül szívesen megnézném újra, nem érzem, hogy esélytelen lenne, a  nézőtér most is tele volt, és alig találtunk a jegyvásárláskor egymás melletti két helyet, pedig márciusban (!!!) rendeltük. 

Ezzel abszolváltuk a városban futó összes musicalt. Szeptembertől jönnek újak, és mindig vannak itt turnézó előadások is, szóval nem maradunk jó program nélkül, úgy érzem. Tervben van egy opera megint, abból is van választék bőven. Nagyon szívesen elmennék színdarabra is, de attól tartok, azt nem érteném, egy musical teljesen más, a közönség se egyezik kifejezetten.


3 megjegyzés:

  1. Mindif irigykedve olvasom az ilyen jellegu bejegyzeseid :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most azt fogalmaztam meg magamban, hogy valahogy mindig szomorú és depis vagyok, de ilyeneket láthatok, és ez a mai napra mosolyt csalt az arcomra.

      Nektek egy kis kiruccanás Hamburgba? Hm? Nem vagytok ti olyan messze.. Martin nem szereti az ilyesmit?

      Törlés
    2. Ilyesmire 6 loval se lehetne elrangatni. Ebben nagyon kulonbozoek vagyunk :)

      Törlés