2015. június 20., szombat

Még soha senkit nem tiltottam le a hírfolyamomból facebookon, de most már tényleg nagyon közel vagyok hozzá. Testet "épít" (vagy minek nevezik ezt) az alany, úgy képzeljétek el, hogy minden nap legalább 10 képet posztol, számomra hihetetlen undorítóakat, ahol még a fülek is ki vannak gyúrva. 

A mai kedvencem:



Tudom, dagi vagyok, semmit nem teszek magamért, és fogjam be, de ez számomra egyszerűen taszító. Azt vettem észre, hogy ez egy trend is lett az utóbbi időben. Gimnáziumi (!) osztálytársam, aki ráadásul lány, és kissé naiv volt ugyan, de nem buta, egyszer ott áll egy színpadon sarkakataként lebronzolva, kigyúrva. Mi történt itt?

A másik a témán belüli alkedvencem: kép, ember, izmok, képaláírás 3 sorban, mindegyikben minimum egy helyesírási hiba (a fenti kép egy nagyon ritka kivétel). Hm. :/

Valószínűleg most összemostam két teljesen különböző embertípust, de értitek azt hiszem, mi a bajom.

Biztosan lemaradtam valahol, mint mindig, ha valami divatba jön, de nekem ez sok(k). 

5 megjegyzés:

  1. gondolj arra, hogy lehet, hogy Jay Cutler sem örül neki, ha látja, hogy milyen coelho-i bölcsességeket szerkesztenek a fotójára ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon alacsony a toleranciaszintem (már ami a kitett érdektelen/buta posztokat illeti), alig van ismerősöm, akit még nem tiltottam le.:) Tiltsd le te is őt, hidd el, tök jó érzés, plusz eltűnnek a lufiemberek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszembe jutott, hogy egy lányt egyszer már töröltem az ismerőseim közül, mert folyton a volt pasiját szidta, és ehhez illő dolgokat posztolt, Annyira felidegesített, hogy eltüntettem. :D

      Végig se nagyon szoktam nézni a hírfolyamot, megelőzvén ezt és a másik sajnos szomorú, és igaz, de állatos képeket, mert kiborulok tőle. Tudod ez a megkínzott, elaltatják, ha nem fogadod örökbe, stb képek. Megszakad a szívem, de tenni meg nem tudok ellene, és nem bírom nézni.

      Törlés