2015. június 6., szombat

Napi jóságok, június 6.:

- csinált nekem egy hatalmas adag kávét (másnaposság, alig bírtam kikelni az ágyból, pedig csak egy (!!!) üveg bort ittunk), ami maga volt a megváltás

- vettünk a biciklimre nagyon vastag gumikat (ha ezután is minden alkalommal kilyukad és leereszt másnapra, ahányszor csak biciklizek egy jót, én feladom - tudom ez nem túl pozitív)

- lehoztuk a padlásról a székeket és az asztalt és kint vacsoráztunk az erkélyen a kellemes melegben (Ugyanakkor a kölykök naplója: "Hihetetlen, ezek nélkülünk vacsoráztak.")

- meleg van, de még nem annyira, hogy lefolyjon rólam a hosszú nadrág

- Bajnokok Ligája döntő

- egy üveg fehér bor (valóban nem tanultunk a hibánkból)

- a kölyköktől áradó szeretet (de ezt mindennap elmondhatom :))

2 megjegyzés:

  1. én is így kezdtem az évet, napi jó dolgokkal:) segít:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, emlékszem, hogy nálad is volt. :) Remélem segít, meg a meleg, meg ami még kitalálok. :)

      Törlés